Medlemsinformation från styrelsen.

Utdelning av kod till soprummen lördag 27 juni & söndag 28 juni, kl. 10.00-12.00. Stora innergården.

🌼🌸🌻 Hej alla medlemmar! 🌻🌸🌻🌼

Här kommer lite information från oss i den nyvalda styrelsen med båda välbekanta och nya ansikten. Bifogat hittar ni medlemsbrevet i sin helhet men vi vill främst uppmärksamma er på att ni behöver hämta ut er kod till våra nyinstallerade kodlås till soprummen under helgen efter midsommar. Mer info nedan och i medlemsbrevet som också finns länk till nedan.

Utdelning av kod till soprummen

Lördag 27 juni & söndag 28 juni kl. 10-12

Nu är kodlåsen installerade på våra soprum. För att få tillgång till soprummen behöver varje hushåll hämta ut och kvittera sin kod personligen. Vi i styrelsen kommer finnas på plats på stora innergården och bjuder på kaffe, saft och kaka. Vi ser framemot att ses!

För den som inte har möjlighet dessa dagar kan man maila oss () för att hitta ett annat tillfälle. Vänligen notera att möjligheten att låsa upp soprummen med nyckel kommer försvinna kort efter att kodlåsen satts i bruk.

Medlemsbrevet i sin helhet: Medlemsinformation 260614.pdf

Hjärlig hälsning,
Styrelsen

Hejsan medlemmar! 

Dörrarna till soprummen har blivit felmonterade och kan upplevas som svåröppnade, man kan därför behöva trycka till dem lite vid öppning. 

Detta kommer att åtgärdas måndag 1/6. Mer information angående kod till soprummen kommer när det närmar sig.

/Styrelsen

Våren är här,dags för fin sopning av vår gård och parkering.

Se till att ni sopar ut era parkeringar/carport senast söndag 19/4

 

Så får vi ett härligt grusfritt område.

 

Vårhälsningar från Styrelsen

UPPDATERING av eran mail och telefonnr till våran medlemslista

 

Så vi snabbt kan komma i kontakt med er vid lagning av ev felanmälan,vattenskada eller nåt liknande som gäller eran bostad eller ert HUS

VIKTIGT att ni skickar in detta till styrelsemailen

Namn:

Lägenhetsnr:

Telefonnr:

Mail:

Då kan jag fixa detta så det blir smidigare framledes vid kontakt.

/Marie Johansson Styrelsn

 

Hej på er alla

Måndagen den 2/6 kommer vårt städbolag COOR att maskin skura vårat trapphus.

Så ta in era vagnar eller flytta på dom så det blir lätt för dom att skura och maskinen kan ta sig in överallt.

/Styrelsen